divendres, 5 de desembre del 2008

Escapadeta al nord

Aquest cap de setmana és més llarg del normal, dilluns es festiu...
Bé, doncs veient que el cos ho demana faré una escapadeta a Logroño, a La Rioja ...
Tinc tendència a anar cap al nord, Euskadi és una de les destinacions que més em motiven, però aquest cop em quedarè una mica abans en el trajecte.

No conec Logroño, però estic convençuda que gaudiré del viatge, de la companyia i de la sensació d'oblidar-me de la quotidianitat i omplir l'esperit de noves sensacions.

Ja us explicaré!

Petons i abrigueu-vos!!! Brrrr ....

5 comentaris:

carlinhos ha dit...

Fes alguna visita a alguna d'aquestes bodegues que han projectat el Calatrava, el Gehry, el Moneo...i bon viatge. Ja explicaràs.

Anònim ha dit...

Fa ja un temps que visito el teu blog, i aquesta és la primera vegada que em decideixo a escriure't.
Espero que hagis aprofitat força aquests dies de desconnexió.
Jo he aprofitat per passar una bona estona a la llibreria del barri i comprar-me el llibre "Vivir adrede". Només fullejar-lo ja he vist que era una molt bona recomanació.
Gràcies per compartir aquest teu racó amb tots nosaltres.

Marta ha dit...

Gràcies per les recomanacions, Carles, però no varem tenir gaire temps, la veritat , i vem gaudir molt de Logroño i de la fira Medieval de Sto Domingo de la Calzada ( llàstima de la pluja) , va ser genial, nois!!
Moltissimes gràcies, Esther, per visitar el meu bloc i per escriure, em f amolt ail.lusió que em deixeu aquests comentaris...
espero que no sigui l'ultim comentari, eh? Per cert, et conec???

Una abraçada pels dos!

Anònim ha dit...

Hola Marta!
Doncs jo diria que no ens coneixem, tot i que a mi, de tant entrar al teu espai, ja em sembles de la família.
Cert és que som de la mateixa generació, i que coincidim en gustos de musics, llibres i aficions.
I no ho dubtis, no serà el darrer comentari, ara ja hem trencat el gel.
Seguim xerrant.
Abraçades en temps de fred i pluja!

Marta ha dit...

Doncs encantada de coneixe't, Esther!
Encara et dono les gràcies més fervorosament, i m'alegro molt de que vagis llegint-me, de debò.

I com tu molt bé dius, seguim xerrant!

Un petò molt fort.