dimecres, 2 de gener del 2008

S'ha de ser coherent

Hola a tots/es,

Comencem forts! Amb empenta!

Aviam, dissabte passat a Madrid va haver.hi una manifestació ( o acte polític, més aviat..), al que els convocants anomenaven “encuentro 'Por la familia cristiana' “, promogut per l'Arzobispado de Madrid i recolzada per comunitats cristianes de tota Espanya.
Sembla ser que hi van assistir mil.lers de persones i fins i tot els assistents van poder “gaudir” d’una videoconferència en directe de Benet XVI al.lentant.los d’allò més en el seu propòsit.

Evidentment, com algun polític ja avançava, aquest acte semblava més un tancament de campanya electoral del PP que no pas una altra cosa…

Publicat a La Vanguardia el 30 de desembre del 2007:

En un comunicado Llamazares afirma que el evento "Por la familia cristiana", organizado en su opinión por la jerarquía "más conservadora" de la Iglesia católica, es una movilización "en contra de los acuerdos, las leyes y la soberanía" del Parlamento que auspicia el PP. "Bajo la excusa de la defensa de la familia se esconde un ataque a la convivencia de un Estado laico que es libre de regularse como decidan democráticamente sus ciudadanos", añade el líder de IU.
Llamazares, además de expresar su respeto a las creencias cristianas, señala que "son quienes incitan a esta manifestación los que pretenden obligar a todos a vivir como ellos quieren".


Com era d’esperar, el PSOE ha emès amb data d’avui un Comunicat Oficial referent a aquest acte a partir del tuf polític que desprenia i de les acusacions directes o indirectes que contra ells es produien. ( i jo em pregunto, per què tantes acusacions si qui promovia l’acte era l’Esglèsia Cristiana??? )

Us recomano que li doneu una ullada, és massa llarg per a incloure’l, però us poso el link


I jo..., veient tot això, ... aquest circ mediàtic, politic, electoralista, manipulador… tot encarat a les eleccions del mes de març vinent, ...
jo em quedo amb aquest apunt que crec que diu molt de la manca de coherència d’ aquesta societat i país en el que vivim…

El Periódico de Catalunya, diumenge 30 de desembre del 2007

Defensa de la familia
Eduardo ÁLVAREZ PUGA, Periodista

La familia no es una institución social aislada en una campana de cristal, sino que vive inmersa en un contexto social, político y eco- nómico determinado. Sus problemas son los de cada uno de sus miembros: guarderías para los menores, educación para los estudiantes, empleo suficientemente remunerado para los mayores, sobre todo para el cabeza de familia, atención médica gratuita para todos. A la familia no se la protege con manifestaciones y pancartas proclamando su santidad, sino con una política social activa y eficaz para poner fin al empleo precario, a la carestía de la vivienda, a la especulación con los precios, al fraude fiscal de las fortunas, a las listas de espera en la sanidad pública...Es cuando menos sorprendente que invoquen la defensa de la familia y asistan a manifestaciones instituciones religiosas que prohí- ben tajantemente el matrimonio a personas ungidas y ordenadas para celebrar en exclusiva sus oficios religiosos, que exigen el voto de castidad a los elegidos y que consideren la virginidad como un alto valor moral.
Hay que ser coherentes.


1 comentari:

Anònim ha dit...

Hola
No he vist el comentari que ha deixat la Clara.
Torno a posar-ho.
Mireu aquest link
http://www.myoats.com/create.aspx
Petonets