dimarts, 8 de gener del 2008

Brendan Benson

Hola de nou!!

Avui una mica de canya!!! Un dels meus darrers "descobriments" en música...


Brendan Benson, un americà relativament jove que amb els discs "Lapalco" (2002) i "Alternative to love" (2005) m'ha robat el cor!!!

150% recomanable!!! Aquest tio és capaç de compondre riffs canyeros que t'animen el dia , o acústics melangiosos d'una sonoritat espectacular... brutal!

A més de la seva trajectòria en solitari, en Brendan Benson també és membre del grup The Racounteurs, una col.laboració amb en Jack White de The White Stripes...una mica més sofisticat però també interessant.





Us poso link de wikipedia amb tot d'informació al respecte...

En Brendan Benson també té una pàgina a Myspace on trobareu cançons on line ...
doneu.li una escoltada!!!!

No us el podeu perdre!!!

Fins aviat!

4 comentaris:

Anònim ha dit...

Buenas Marta!

Es el primer día que entro en tu flog y lo seguiré de cerca para ver que cuentas y practicar mi catalán de paso xD

Escuché tu recomendación musical y la verdad es que no suena nada mal, habrá que seguir al chico este de cerca.

Espero que vaya todo bien ;)

Un beso desde el centro del país =)

Arnau Ribera ha dit...

Hola Marta, soc l'Arnau dimuno...pasava per aqui que ja t'has pensat a kin SPA vas?

Que vagi bé!!!

Anònim ha dit...

Hola Marta,
ja veus que segueixo llegint el teu blog...

ah, bassals d'aigua em va agradar molt, ara a pel segon! ànims!!!
tinc un dubte...per què la lluna és mentidera? ;)

petons!!

Miriam

Marta ha dit...

Hola Mercedes!

Gracias por seguir mi blog! Espero que encuentros más cositas de interés en él. Bestes!

Arnau, tiu!!!
Ja t'enviaré les fotos ! Es que m'ha agafat una rampa a la cama i no he pogut ... jajaja ;o)
Lo de l'Spa m'ho rumiaré amb calma...

Miriam...així m'agrada que segueixis entrant a veure quines tonteries hi poso... Gracies, de debò! I pels ànims , també! Referent al segon llibre, estoy en ello... ja falta menys...

Gràcies a tots de nou!
Petons!