dimarts, 15 de gener del 2008

Propòsits pel 2008

Tot i que amb 15 dies de retard, aqui teniu la meva llista de propòsits per a aquest any que tot just encetem ( i que ja m'ha "regalat" un fantàstic refredat ...)

Intentaré complir el màxim nombre possible d'ells, sempre i quan el temps, les ganes, la salut i l'univers m'ho permetin...

1) Publicar el meu segon llibre "Espurnes de Foc"
2) Veure més a la meva gent (sobretot a la que veig poquet...)
3) Menys treballar i més gaudir
4) Intentar arribar a final de mes sense tenir el compte en xifres vermelles...
5) Ser padrina de la Sira i exercir com a tal...( ja ha nascut!!!)
6) Aprendre a fer alguna cosa nova ( pescar, potser?...)
7) Millorar els meus defectes (que en tinc uns quants...)
8) Cremar calories... ja m'enteneu...
9) Assistir a un casament ( o a 2! ...)
10) Aprendre a relaxar.me ( i fer.ho, clar!)
11) Pagar menys hipoteca ( aquest propòsit és un desig, més aviat...)
12) Comprar molt i gastar poc... (un altre desig...)
13) Que el Barça guanyi algun titol!!!!! ( es molt demanar?)
14) Fer algun viatge i conèixer llocs nous
15) Menys tristesa i més alegria
16) Estimar sense mesura!!! ( ja que
"la mesura de l'amor és estimar sense mesura" ...pos eso!)

Aviam si entre tots m'ajudeu a fer aquests propòsits realitat, val?

Apa! Fins aviat!

8 comentaris:

Anònim ha dit...

"13) Que el Barça guanyi algun titol!!!!! ( es molt demanar?)"

Em temo que aquest desig no es complirà ;)

Segueixo estudiant i llegint ...

Marta ha dit...

JA HO VEUREM, PITU, JA HO VEUREM...

De moment seguim vius a la Copa del Rei... no como otros!!!
Merengonaaaa!!!

Petonets, i gràcies mil!!!

Anònim ha dit...

9) Assistir a un casament ( o a 2! ...)

va amb segones?!
;D

gatuna ha dit...

Hola Marta!!!

Crec que et puc ajudar amb el segon propòsit, quan quedem?.

Felicitats pel blog.

Marta

Marta ha dit...

mmm... quedem quan vulguis, Marta... però quina Marta de les que conec ets???

Sorry, es que en conec unes quantes... ja em diràs qui ets i quedem! ;o)

Petons i gràcies!

Anònim ha dit...

La meva mare...(saps qui és)?
M'ha ensenyat aquesta pàgina i la recomano, és un estri bo, per la relaxacció..
http://www.myoats.com/create.aspx

Aaah per cert, molt bó el blog!
Petons!

Anònim ha dit...

Marta, et puc donar una pista: la meva filla es diu Clara

Marta ha dit...

Benvinguda, Clara,
i gracies per visitar-me.
L'exercici que em recomanes m'ha agradat molt, curios i relaxant, com tu deies.

Molts petons per a tu i per la teva mare ( gràcies, Montse!)