dimecres, 30 de desembre del 2009

Perles Musicals 2009

Com que aquest any ja s'acaba, aprofito per a llistar el que jo anomeno "perles" musicals.
No són res més que petites joies que he anat descobrint de la manera més inesperada, per casualitat, per que surten en una conversa,per coincidències, o , simplement, per intuició...

Els qui em coneixeu ja sabeu de sobra com m'agrada la música... m'agrada moltíssim, de fet, crec que no podria viure sense la meva banda sonora particular que m'acompanya allà a on vaig... i fruit d'aquesta passió, doncs paro l'orella tot sovint allà on sigui , per la ràdio, en els locals, a les botigues... i em trobo grates sorpreses.

Sense anar més lluny, el dilluns vaig anar a la Fnac a enllestir algunes compres, i tot fent el xafarder , anar mirant, anar escoltant, anar intuïnt, em vaig endur dues meravelles ( són les que estic escoltant aquests dies, les veureu a la part esquerra del bloc en els apartats "Aquesta setmana escoltem...").
Els he inclòs a la llista, així com els cds que m'han acompanyat aquest 2009 i que ara mateix us cito.
Tots i cadascun d'ells no tenen desperdici, són d'estils molt variats però tots, al meu parer, són dignes d'escoltar.

MADELEINE PEYROUX "Bare Bones"
MANEL "Els millors professors europeus "
MELODY GARDOT "Worrisome Heart"
RUSSIAN RED "I Love Your Glasses"
SARAH JANE MORRIS " August "
COLDPLAY "Viva la Vida"
KATIE MELUA "Pictures"
JACK JOHNSON "Sleep trough the Static"
LADY SINGS THE BLUES Vàries Artistes
LIZZ WRIGHT "The Orchard"
U2 "No Line on the Horizon"
XAVI LLOSES i l'Escolania de la Quadratura del Cercle "El Somni d'un Gegant "
LUDOVICO EINAUDI "Nightbook"
ANDREW BIRD "Noble Beast"

Que els gaudiu!!!
Un petó!!