dijous, 31 de desembre del 2009

BON ANY 2010!!!!!

Doncs sí... un any acaba i dóna pas a un altre, així és el cicle on estem tots ficats, no?

Aquest any ha estat 100% blaugrana, d'això no hi ha dubte, i també ha estat ple de coses boníssimes...bones... millorables... no tant bones... i dolentes...però així és la vida, el que toca desitjar per aquest nou any és que les coses bones superin a les dolentes...

Bé, doncs només em resta desitjar.vos a tots i totes , de tot cor,

un fantàstic, màgic i feliç 2010.

Segur que entre tots, ho aconseguirem!!!

Salut!!!

3 comentaris:

Dolors ha dit...

Hola Marta!!
Jo també et vull dessitjar que el any nou sigui ple de coses bones per tu.Que les dolentes, siguin les mínimes possibles ( perquè enganyar-nos, també n´hi hauran.)i sobretot que siguis molt i molt feliç amb tot el que t´envolta.
Un petó i BON ANY NOU!!!

Esther ha dit...

Bon any Marta!
Alguna cosa em diu que deus conéixer la història de "La Cenicienta que no quería comer perdices". Ahir vaig comprar-me el llibre, i volia recomanar-lo en aquest racó teu perquè val molt i molt la pena.
Et deixo l'enllaç del blog de les autores que es mereixen tota la meva admiració: http://www.nunila-myriam.blogspot.com
Molts petons i endavant!

Marta ha dit...

Hola esther!

No m'ho puc creure... i tant que el conec!
tinc un exemplar d'aquest llibre!! Una bona amiga m'el va regalar doncs qui l'ha escrit eés coneguda seva...
torno a dir.t.ho, no m'ho puc creure!!!!!!!!
jajaja
nena, al.lucino cada cop més amb aquetes coincidències ...

Bon any per a tu i la Martina!

Petons!