diumenge, 13 de desembre del 2009

Per a tots... una mica de màgia

Màgia la que he sentit en veure el video que us poso a continuació...

sobren les paraules...

gaudiu.lo!!



*Creació del bloc http://playmobilmania.blogspot.com/ ... sense desperdici!! Espero que no et molesti que l'hagi insertat...gràcies!


PS: Ultimament estic molt "clickera", serà que torno uns anys enrera quan jugava amb els meus germans amb els clicks i aquelles estones s`han tornat eternes en la memòria... o potser serà per que en uns mesos hi hauran novetats al respecte...mmmm...misteri...

Cuideu-vos, un petonet!

6 comentaris:

Àlex ha dit...

Per descomptat que no em fa res que hagis penjat el vídeo al teu blog: de fet el vaig fer perquè el veiés com més gent millor.

Gràcies per difondre'l ;)

Si estàs en una etapa clickera, alucinaràs amb les creacions que es veuen a http://www.playclicks.com/playforos
Però ja t'aviso que això és un cuquet que es va fent gran i que, quan te n'adones, els playmobil han invadit la teva vida (i els teus armaris)

Esther ha dit...

Nosaltres tenim el pessebre dels clicks, amb reis inclosos i és fantàstic. Veure la meva filla jugant amb les figures em fa recordar les hores que m'hi havia passat jo amb el meu germà...
Hi ha joguines que sempre existiran, i els clicks en són un exemple.
Petons

Marta ha dit...

He de dir, Clicks and Clacks... que ls Playmobil ja han envaït la meva vida!! jejeje bé, potser exagero...

Gràcies!!!

Marta ha dit...

Sí, Esther , hi ha joguines que sempre existiran... és una sort, no creus?

Per cert, tens una filla!!! Com es diu?

Un petonàs!!!

Esther ha dit...

Es diu Martina, té 4 anyets i és la meva vida. Les dues formem un equip carregat de rialles, humor, abraçades i petons...
Hagués estat increïble que es digués Marta, no? ;) (quasi quasi...)
Petons

Marta ha dit...

quasi, quasi!!! aish!!! Si, Esther, hagués estat increïble que es digués Marta... jajaja

Desitjo que aquest equip que feu no canvïi mai!

Bon Nadal i una abraçada molt forta!