dilluns, 5 de gener del 2009

Propòsits acomplerts!

Com la majoria de tots nosaltres, en començar un nou any ens fem ni que sigui mentalment un seguit de coses que hem de fer durant l'any que comença...
No sé si alguns recordareu, que al gener del 2008 vaig posar una "llisteta " de propòsits a complir en l'any que ja hem acabat...

Bé, mirem si els he aconseguit complir????


1) Publicar el meu segon llibre "Espurnes de Foc" EEEEEE Respuesta incorrecta, aquest propòsit nanai nanai ( a apuntar pels propòsits del 2009)
2) Veure més a la meva gent (sobretot a la que veig poquet...) Això ho haurieu de contestar vosaltres... però crec que aquest l'he acomplert!
3) Menys treballar i més gaudir mmmm , deixem.ho aquí... es fa el que es pot
4) Intentar arribar a final de mes sense tenir el compte en xifres vermelles... aquest si que l'he aconseguit... aquest 2009 em fa més por!
5) Ser padrina de la Sira i exercir com a tal...( ja ha nascut!!!) Sííííííí, aconseguit, aconseguit ( m'agradaria veure-la més, però em comformo...)
6) Aprendre a fer alguna cosa nova ( pescar, potser?...) Pescar no, però si que he après a fer coses noves, segur! Per exemple, com passar un diumenge sense moure't del sofà ( je!), això compta?...
7) Millorar els meus defectes (que en tinc uns quants...) Pasapalabra!
8) Cremar calories... ja m'enteneu... s'intenta, s'intenta, aquest 2009 millor!
9) Assistir a un casament ( o a 2! ...) Sí, un a Pamplona el 08/08/08 ( tela,eh?) i el del meu estimat germà Oriol ( emocionant i inoblidable)
10) Aprendre a relaxar.me ( i fer.ho, clar!) depèn del dia, ho aconsegueixo...
11) Pagar menys hipoteca ( aquest propòsit és un desig, més aviat...) jejeje aquest 2009 en pagaré menys ... l'euribor està baixant!!! Yupie!
12) Comprar molt i gastar poc... (un altre desig...) Solució : no comprar i no gastar !
13) Que el Barça guanyi algun titol!!!!! ( es molt demanar?) Al 2008 res de res ( snif!) Propòsit 2009 ! Aquest any sí!!!
14) Fer algun viatge i conèixer llocs nous Aconseguit amb escreix , començant per Budapest, Praga, Viena, passant per Formentera, i acabant per Madrid i Logronyo... i al 2009 algún més!!!!
15) Menys tristesa i més alegria Crec que ho he aconseguit, també...
16) Estimar sense mesura!!! ( ja que "la mesura de l'amor és estimar sense mesura" ...pos eso!) També em posaria un aprovat, en aquesta...

Fent sumari, no està malament, no?
Això sí , en aquest any 9 encara ho millorarem, eh?

I vosaltres, com teniu els propòsits???