dilluns, 19 de gener del 2009

´No m´he perdut, ja torno a ser aquí!

Ep!
Ja sé que alguns de vosaltres us deveu pensar que on coi m'he ficat ( ho sé, ho sé...) ... no us preocupeu, estic bé i amb molta empenta, el que passa és que tinc ressaca de vacances!!!

Es curiós però estant de vacances tens temps, tranquil.litat i inspiració per a postejar molt sovint ( a no ser que marxis fora, que no ha estat el meu cas en les vacances de nadal en les que he descansat moltissim i m'he rlaxat d'allò més)..
però , ai! , en quan tornes a la feina i al dia a dia habitual, d'idees en tens, si!, però et manca el temps!!!!

Tot just tornar de les vacances, Convenció anual amb l'empresa ( no us ho recomano! ;o)) i després es dona el tret de sortida del nou any i prou feina tens a intentar que no et caiguin els pantalons de tant còrrer ( jejeje)...

que he anat de bòlit, vaja , però ja he tornat ...


Petonets a tots/es!!!