divendres, 2 de gener del 2009

1 er aniversari del bloc!!!!

Ja fa un any que vaig començar aquest bloc... Com passa el temps!

"Tot passejant per la vida" , en el seu primer anyet, ha tingut 1.991 visites ( mmm, quasi 2.000!) , de 981 usuaris diferents ( majoritàriament d'Espanya - Catalunya , però també de molts llocs del planeta ! ), i hi he postejat 72 entrades...

Unes quantes xifres per a començar el 2009, que espero que, per part meva, tingui més entrades en aquest nou any!!!

Només em resta donar-vos les gràcies per fer.ho possible!

Ens veiem tot passejant, si ho voleu, és clar!

3 comentaris:

Anònim ha dit...

Per molts anys!
Una abraçada ben forta.
Ah! I segueixo pensant que no ens coneixem de res, Esther és el meu nom, no és cap alias.
Salut i bon any!

Sauló ha dit...

Porque sigo afónica, que estaba por cantar el cumpleaños feliz...(8)

Muy buenas cifras Marta, y seguro que en este año que recién empezamos serán mucho mejores...

Petonets

Marta ha dit...

Moltes gràcies a les dues!!
Em fa molta il.lusió !

No deixeu de visitar-me, eh??
Petonets!