diumenge, 9 de novembre del 2008

"Yes, we can"

El passat 4 de novembre serà un dia que passarà als anals de la història, doncs per primer cop a partir d'ara el president de la potència nº1 del mòn no serà de raça blanca, serà de color.

I això, amics , tant sols fa 40 anys era com a mínim impossible...




I una dada significativa, la participació va ser elevadissima, indicatiu de la necessitat d'un relleu, de manera frepant.

I jo em plantejo...

El món està canviant???

Realment ens estem adonant de que ens cal anar més enllà, per a poder evolucionar i per a fer que les coses millorin??

Tant de bo ...

sigui com sigui, jo crec que el 4 de novembre del 2008 tots vem guanyar a la nostra manera. I es va fer història.


"Sí, podem! "

3 comentaris:

carlinhos ha dit...

Doncs tant de bo, Marta, com tú dius...
De moment crec que tirarà enrere alguns decrets firmats pel Bush, un d'ells en contra de l'investigació amb cèl.lules mare (m'imagino que d'això ens saps moooolt més que jo). A veure com va! Jo m'escapo del 25-nov al 1-dec a New York i tinc moltes ganes de copçar l'ambient post-històrico-electoral. Ja et diré!

Anònim ha dit...

Hola,

No puedo ir al concierto del 3 de diciembre en el Palau de la Música en Barcelona y me preguntaba si alguien quiere comprar la entrada. El precio es el mismo que yo pagué en el telentrada: 24€.
La ubicación es buenísima. Primer piso primera fila centrada.

Dejo e-mail:
carla_garciagarcia1@yahoo.es

Al menos que alguien la disfrute.

Carla

Marta ha dit...

Gracias, Carla!
A ver si hay suerte!

Estan casi agotadas, si!
Saludetes