diumenge, 9 de novembre del 2008

El Dimoniet Negre

L'altre dia estava jo com de costum per un dels hospitals de Barcelona, ja se sap, temes del curro, en concret era a Vall d'Hebron, i al sortir a l'exterior finalitzades les visites, i anant a buscar el cotxe, vaig sentir una flaira super agradable, com dolça... que semblava venir de la cigarreta d'un noi que era davant meu...

Era un "ambulanciero" que anava fumant tant panxo, i com que a mi les olors avainillades m'encanten, al anar.la sentint com que em va donar bon rotllo...

bé, doncs que no em tallo un pèl i li dic "- Perdona, sento l'atreviment , però quin tabac estàs fumant?-"

I el noi, super maco, em diu que és un tabac holandès, que un col.lega li havia recomanat, amb gust de vainilla, i que si en volia un... i, res, que m'en vaig anar amb un cigarret "avainillat" al bolso...


Bé, aquest tabac es diu Black Devil, té un disseny força txulo i les cigarretes són de color negre , semblen uns purets amb filtre i és tabac ros.

Al vespre, al fumar-me'l , em va agradar...





La meva sorpresa va ser al anar a l'estanc a comprar-ne ( em pensava que el dependent m'engegaria...) i veure que també n'hi han amb sabor xocolata!

Paquet negre, sabor a vainilla,; Paquet gris, sabor a xocolata...
em va fer gràcia, i total, que m'en vaig comprar un paquetet... de xocolata, doncs era el que hi havia a la botiga...



que voleu que us digui, un pèl empalagosos són... però son agradables de fumar... et deixa un regust als llavis bastant curiós, però el millor del tema és la olor que emeten, és com si es fumés en pipa...
i a mi em recorda anys enrera quan el meu pare fumava en pipa els dissabtes al vespre... potser per això en sentir la oloreta el primer cop em va donar bona sensació...



Au, aviam qui s'atreveix... de moment, a mi ja només em queda mig paquet...

2 comentaris:

Sauló ha dit...

Aisss Marta, pero no estabas dejando el vicio?
Coñas a un lado... mañana preguntaré en mi estanco habitual, aunque lo mismo me ponen mirando pa Toledo, cada semana cambio de marca. Ahora estoy con los de liar... como soy torpe paso más rato liando que fumando, lo que da margen a mis pulmones pa recuperarse.
Últimos que he probado: Ziggy, sabor vainilla mmmm, y Golden Virginia, suave y en formato cajetilla. Lo malo es que en el curro no puedo llevarlos, las clientas pensarían (aún más) que soy rara...
Petonets guapa!

Marta ha dit...

mmm
probare tus sugerebcias, Angeles!

gracias!
Tamos en contacto!