dijous, 13 de novembre del 2008

Marketing "personal"

Fa uns dies estava prenent un cafè d'hora al matí amb les lleganyes als ulls i tot d'una s'em va acostar un noi amb un ipod i uns auriculars.

" Hola, sóc músic. Vols escoltar les meves cançons?"

Em va sobtar que fos tant directe i que m'abordés com si tal cosa.
Bé,... jo li vaig dir, "Vinga, aviam què tal" ( ja que ell no es tallava un pèl, doncs jo tampoc! )

La veritat és que alguna de les cançons no sonava malament, i el noi m'explicava que ho feia tot ell: música.,lletra, tocar els instruments, les gravacions... i que al no trobar discogràfica anava per tot Catalunya fent promoció directe a client amb el seu cd... que costava 10 eurus ( un pèl car, li vaig dir) però com que el nano em va semblar simpàtic i em va enganxar una mica fora de joc, li vaig comprar la seva creació...

Aviam, el cd no és gran cosa, les lletres són bastant senzilles, però les melodies no em van desagradar, alguna estava ben treballada.. així que em vaig sentir com que feia una aportació a una bona causa...

pel sol fet d'anar de persona en persona fent-se autopromoció ja es mereix un mèrit, no trobeu?

Com aquella dita "Yo me lo guiso, yo me lo como"

Que tinguis sort!!! Per alguna cosa es comença, no ?

Petons!

2 comentaris:

la su de tossa ha dit...

no canviïs martona, tu sempre veus la vida sota una mirada neta
su

Anònim ha dit...

predryEstic d'acord amb la Su, si hi hagués més gent com tu, tothom tindria la seva oportunitat.
Per cert... ja que li vas comprar el CD, fes-li promo tu també, no? Com es diu? Quina mena de música fa?