dimecres, 28 de juliol del 2010

Músiqueta revival per a un dia d'estiu

La vaig sentir l'any passat a Eurovisió...representava a França, i a mi em va enganxar...

el cantant era conegut a França, i va sortir amb un "desparpajo" i manca de complexes brutals...uns tios fent els coros, ell amb ulleres de sol, barret i una bola del món inflable a les mans...i el tio va cantar bé!!!

La melodia, tipus revival i amb un ritme enganxós, però amb classe... res, que em va encantar!
els coros recorden una miqueta als Beach Boys pero amb molt més ritme i jocs de veus...

Evidentment, Sebastien Tellier va quedar mooolt malament en la classificació ( com acostuma a passar a Eurovisió amb les cançons mínimament de "qualitat"...) Però tot és subjectiu, i vés per on que en uns mesos sortia aquesta mateixa melodia musicant un anunci de cotxe de marca francesa, i a iCat FM no paren de posar.la... i jo que cada cop que sona, no paro de cantar i moure'm tot ballant.la... (avui l'he tornat a sentir!)

o sigui, que us la poso ja , no????

M'encantaaaaa...
Divine - Sebastien Tellier




No us sentiu una mica més... pa pa pa pa pa paaaa ... genials?