diumenge, 25 de juliol del 2010

Clicktossa 2010...i els clicks van arribar a Tossa...i van triomfar!!!!


Benvolguts
hagués volgut posar aquest post molt abans, però si heu llegit el meu post anterior, en sabreu la raó de no haver,ho fet fins avui...
però més val tard que mai, oi?

Doncs res, us comento que "Els clicks arriben a Tossa" va ser un èxit, van assistir 1.800 persones entre adults i canalla, i pels comentaris que vaig senir van gaudir de valent.
Hi havien 12 diorames, un d'ells sobre els drets humans per a començar a fer boca per a la III Setmana Solidària de Tossa de Mar, un altre fet pel mateix cos de Policia de la vila, i els altres fets per grans professionals de l'art del diorama...espectaculars!!!
L'oest americà, escenes de la pel.lícula "300", una ciutat amb tot de detalls, l'espai , pirates, escenes de la presa de la Bastilla, exèrcits enfrontats amb total estratègia, l'edat mitja, romans... de tot i força!
També hi havien botigues on podies trobar l'inimaginable en format Playmobil, peces soltes, ninos especials, clauers...
Vaja, que va valdre la pena i que desitjo poder repetir l'any vinent, i organitzar.ho de nou amb Somclicks i l'Ajuntament de Tossa.
Van ser dos dies amb molta feina, però que el bon ambient que hi havia et feia tot molt més agradable. Gràcies a tots!!!

Adjunto links a diferents llocs de la xarxa on es van fer ressó de Clicktossa, algun bloc particular de gent que va assistir,hi i amb fotos molt, molt xules...
m'hi vaig entretenir buscant i buscant i va haver.hi sort!! ;o)
Per a que us feu una idea del que va ser. ..


promocio a El Troc - web de col.leccionisme ( el meu amic Jordi Goñi que m'estima molt...gràcies!!!)

El blog d'en Vitalis ( és un tossenc, tossenc...), amb fotos molt maques !


Blog d'una noia de Lloret que va venir, Des del meu punt de vista ( va posar un post abans d'anar.hi, no s'acabava de creure lo de que regalessim el punt de llibre!!!) i el de després on hi han fotos i comentaris molt positius ( fins i tot a Lloret els va arribar la promoció!!! ole!)

entrevista a en Carles de Somclicks per part de TVTossa

més fotitos:
http://jalbum.net/browse/user/album/662713/

i per últim, pero no per això menys important, la pàgina de Somclicks amb post a la Fira de Tossa ( fotos, comentaris...)
http://foro.somosclicks.org/viewtopic.php?t=2811


Ara haurem de dir que "els clicks ja han marxat de Tossa de Mar", però que potser hi tornaran l'estiu vinent com fem molts de nosaltres, no us sembla?

Petons!!!!

2 comentaris:

Eli Ramirez ha dit...

jejejeje no havia vist aquest comentari...
no m'ho creia no, lo dels punts. Em va fer tanta il·lusió que fossin tan macos!!! :)

Marta ha dit...

Eli, m'alegra que t'agradessin!!!
Escolta, que he trobat una persona que col.lecciona punts de llibre com tu i voldria canviar,ne...si vols, li dono el teu mail ( dona'm el tei vist.i.plau, però...)
Aviam si al 2011 tornem amb Clicktossa!
Salut!