diumenge, 25 de juliol del 2010

"Bocins de petits miralls", el meu segon llibre de poesia per a una bona causa



Amics i amigues,

he estat absent molt de temps, però no ha estat per manca d'idees ni de ganes de comentar que m'he trobat tot passejant per la vida...res més lluny de la realitat...

estava escrivint el meu segon llibre de poemes, aquest cop m'he intentat inspirar per a col.laborar en la III Setmana Solidària de Tossa de Mar, que enguany col.labora amb UNICEF.

La intenció en la venta de "Bocins de petits miralls", que és el títol del llibre, és recaptar el màxim de diners per als projectes que Unicef té a Haití, focalitzat especialment en ajudar als infants que allà viuen, reconstruint i /o fent noves escoles i orfanats.


Així doncs, si algú de vosaltres vol col.laborar en aquest projecte comprant el llibre que he escrit, l'únic que ha de fer és posar-se en contacte amb mi , o venir a Tossa de Mar el proper dia 31 de juliol, a la presentació que tindrà lloc a l'edifici La Nau , al costat de l'estació d'autobusos, a la sala d'actes del primer pis, a les 7 de la tarda.
Allà estaré jo i la Gina Soler Ferrer, d'onze anys, que ha fet les magnífiques il.lustracions que acompanyen els versos del llibre.

Us incloc l'anunci de l'acte on també s'inaugurarà una exposició de fotografies fetes pel fotògraf Joan Simó, i recolzada per UNICEF, titulada "Ser nen a Burundi", que podreu veure fins el proper 27 d'agost.
Coptarem també amb la presència de representants d'Unicef a Girona, i , evidentment, de la representació política de l'Ajuntament de Tossa.
Us hi esperem!






Seguirem informant...


2 comentaris:

la su de tossa ha dit...

no et posis massa nerviosa estic segura que anirà molt i molt bé!
;D

Marta ha dit...

això espero, carinyo!!!
Petonets