divendres, 14 de març del 2008

Circuitos de Lujo



Molt bones,


avui fa una setmana justa vaig anar a un concert d'un dels grups catalans que més m'agraden... Pastora.
( link a la web, val la pena)

Acabaven de treure nou disc, Circuitos de Lujo i el presentaven a una població del Maresme.


Ja amb el seu primer disc ( aquell de "No me llames Dolores, llamame Lola") em van robar el cor, i a més va suposar un punt d'inflexió en la meva vida...( això ja és molt subjectiu...però cola, no?)


El segon disc, La Vida Moderna, potser un pèl més fluixet segons la critica, però sota el meu punt de vista amb més innovacions musicals, d'estil i idiomàtiques, també em va deixar un bon gust de boca ( hi ha temes espectaculars, sobretot les cançons més lentes...)


I amb aquest darrer treball, menys sons electrònics i més potència, més directe, diria jo... el resultat, 100% recomanable...




Doncs ja em veieu un divendres nit -matinada, a primera fila ( sí, sí, davant la Dolo Beltrán, amb en Caïm tocant les guitarres com mai, i amb en Pauet Riba fent de les seves amb ordinadors, càmeres de cideo, tinta xina, projectors, joguines antigues, paper de fumar...vaja, tot un espectacle!) I així vaig passar la vetllada, cantant, saltant, mirant, gaudint! , i com més escolto Circuitos de Lujo, el seu nou disc, més m'agrada! Prenent força els teclats, la bateria i el baix... en una combinació que no et deixa indiferent... la Dolo cada cop millor, i en directe... impressionant!




A part, he de dir que vaig anar al concert en molt bona companyia, si no segur que m'hagués quedat a xasona ( gràcies!! ;o) )


Fins la propera!!!