dimarts, 9 de març del 2010

Blanca Catalunya…

Catalunya s’ha col.lapsat…
Ha caigut tanta neu en tant poques hores , que ahir a la tarda qui més qui menys es va trobar amb petites aventures, amb problemes, amb incomoditats, en cues interminables, havent de passar la nit fora de casa, sense corrent elèctrica i telefonia durant hores ( i dies!!!) … bé, un caos en tota regla.

I llavors jo em pregunto…
Com és que la gent no vem fer cas dels avisos dels serveis d’informació que ho van estar avisant durant tot el cap de setmana ?
Com és que des de la Conselleria d’Interior es van dir coses que no eren, quan la realitat era una altra i hi havia gent atrapada a causa del temporal?
Com és que “ a toro pasado” tots ho han fet meravellosament bé i sóm els més ben organitzats del món , però encara hi ha gent sense llum i que no ha pogut tornar a casa?
Com és que una companyia que s’encarrega d’un dels serveis més bàsics com és la llum encara no ha resolt el problema i/o ha donat alternatives?

Potser em faig masses preguntes, ho sé…I segurament no obtindré respostes, també ho sé, però de vegades entre tots plegats em fan sentir imbècil… a qui volem enganyar???

Això sí, ahir va ser un dia amb molt d'encant... us poso unes fotos per a que ho pogueu comprovar:






I així estava el meu barri:



No us fan venir ganes de baixar.hi esquiant?

Compte, no rellisqueuuuuuuu!!!

2 comentaris:

Esther ha dit...

Se't troba a faltar Marta. Espero que vagi tot bé.
Petons

Marta ha dit...

Hola, Esther!

Té molt de mèrit que després de 2 mesos encara em visitis...
gràcies per trobar-me a faltar, jo també trobo a faltar escriure al bloc però he estat molt liada, estic bé, tot va bé, però el poc temps que em quedava no he pogut escriure, ja se sap, la feina ...
a partir d'ara, però , i com que el bon temps ajuda a que el dia et sembli més llarg, m'hi posaré de nou i al 150%.

Petons per a tu i la Martina, i ,de tot cor, gràcies!