dijous, 7 de maig del 2009

Cap a Roma!!!!


osti noi, quin patir!!!!!

Però finalment, el bon fútbol del Barça serà a Roma el 27 de Maig... s'ho mereixen!!!

Els nervis eren a flor de pell, amb 10 homes per l'expulsió injusta d'Abidal, però al minut 93 del partit un golàs d'Andrés Iniesta ( un crack!!!) va tornar l'euforia desenfrenada a tots els seguidors culés... A partir d'aquí, la bogeria estava assegurada, les Rambles i Canaletes es van omplir de gom a gom , tot i no haver guanyat "encara" res, i la ciutat de Barcelona va ser un clam. Ho vaig viure com mai, amb bons amics i amb un ritme apoteòsic...

Acte seguit d'haver,nos classificat, el meu mòbil fumejava : "Impressionant", "I love U Iniesta", "Visca el Barça", "Som els millors". " Es un gran dia. Amb el gol hi destrossat la ràdio", "Nos vamos hacia Roma"... bé, què us he d'explicar! Molts de vosaltres segur que també ho vàreu viure així, oi?
Com a anècdota, dir.vos que el dia 27, el dia en que el Barça pot tornar a fer història, jo no seré a Catalunya... seré a Alemanya per curs de formació amb l'empresa...això sí, els meus companys de feina són tant o més culés que jo, per tant, l'emoció , encara que sigui lluny de casa, està garantida... en un petit raconet d'Alemanya hi haurà un trosset de cor blaugrana patint com el que més... i aquest mateix cor em diu que podem guanyar la Copa d'Europa...
El somni continúa.... FORÇA BARCA!!!!