diumenge, 26 de setembre del 2010

Frase del dia - XXXVI

"El paradís no és a la terra,
però n'hi ha uns quants fragments..."


Aquesta frase la tenia escrita en un full sobre la nevera del pis de Moià , i l'he retrobada després d'uns quants anys, quan em disposo a deixar aquest pis després de 12 anys...no recordo qui la va dir, ni sé on la vaig trobar, el que sí sé és que la vaig llegir , em va captivar, i, com faig molt sovint, la vaig escriure en el primer tros de paper que tenia a mà...per així recordar.la i, fins i tot, compartir.la amb algú com ara faig.

L'essència que té aquesta frase la sento en molts moments de la vida... moments en que em sento feliç de poder fer... de poder tenir...de poder veure o de poder estar amb petits trosssets de paradís... en aquest nostre món terrenal...

Petons de dissabte matinada...

2 comentaris:

carlinhos ha dit...

ànims per la mudança Marta! Petons

Marta ha dit...

Carles, merci pels ànims en la mudança...no va ser dura fisicament, però si mentalment.. masses sentiments entre 4 parets!
Espero que estiguis bé!!
petons!