dilluns, 19 d’octubre del 2009

Què valen 12 mil.lions d'euros????



què valen tants diners???

Valen la vergonya que sentim tots els catalans/es pel cas del "senyor" Fèlix Millet?

Valen que haguem de veure com malgrat haver-se embutxacat tots aquests diners , que es diuen ràpid, aquest home encara segueixi en llibertat i anant a dinar amb la familia per compte del Palau de la Música Catalana?

Valen que tots els treballadors i col.laborants de l'Orfeó Català i del Palau de la Música Catalana haguessin de sentir la frase "no hi ha diners" en demanar millores salarials i despeses per la seva feina?

Valen que un home de la burgesia catalana al que no li ha faltat mai de res s'enriqueixi "encara més" a costa dels esforços de molts catalans i catalanes que crèiem en l'esperit i la tradició del Palau???



Ja em perdonareu, però Quins Collons!!!!! És una Vergonya!!!

I , molt em temo, que això només és la punta del iceberg... aviam `quines "peces" cauen ara a mida que es vagi destapant tot...


M'he despatxat a gust....

1 comentari:

The L Girl ha dit...

Molt em temo que tens raó, Martona. Això encara no s'ha acabat però n'hi ha per finiquitar-los a tots. És vergonyós que hagin deixat en llibertat aquest poca-vergonya. Un amic meu sempre diu que has de saber robar prou quantitat per ser un senyor. Ja veig que és cert...
Després un pobre desgraciat roba unes taronges per menjar ell i la seva família i l'envien a Quatre Camins... Cap de les dues coses està bé, però... quina és més injusta?